fredag 30 november 2007

One day to go

Don't think we were neither getting closer or drifting a part, WE have never existed...
You'd make my day if you proved me wrong...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Migränattack here I come. Prefekt innan höstens stora fest...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Veckans citat:

Jag sitter i skolans bibliotek och försöker övertala en viss syrra att komma på festen på lördag:

Jag: -Det kommer skitmycket folk! Klart du ska komma!
Syrran (efter lite tänkande) : -Vem ska nu försöka sätta på mig?

Samma syrra om sin broders kvinnoval:

- Tja, känner jag min bror rätt så är det inga feta finniga tjejer som kommer...

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Blir det belle på lördag...



...eller ren och skär fylla...



...a lá en klassisk Billy?




Angående draughten på lördag; drick den med välbehag, den är VIP-levererad via systemets lastkaj direkt till mig och The Host..

På Systemet:

Kassörska: - Hej.
Jag: -Hej, jag hade reserverat 5 st fatöl, Carlsberg Export.
Kassörska: -Eeh, jaha..
Kassörskan hämtar lappen med reservationen och kommer tillbaka.
Jag: - Och en 70:a Explorer och ett sexpack Corona också, tack..
Kassörska: -Hmm... har ni parkerat nära?
Jag: - Nja, vi står ju en bit bort..
Kassörska: -Jaha... ni kanske hellre vill ta det på baksidan?
Jag och The Host tittar på varandra lite konstigt och svarar;
Jag: - Öhh, okej.. det kan vi väl..
Vi betalar och åker bak på baksidan. En dörrport till lastkajen öppnas och ut börjar det lastas fatöl i mängder.. Två smilande och kommande fylletrattar körde glatt iväg..

VIP-behandling a lá Systemet!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Too hard to reply more than twice?

Inga kommentarer: