tisdag 4 december 2007

The one after

I'm in the moment were you move on and forget, or try to connect. Som jag såg på en reklam igår; "Life's a bitch". Men det handlar om att ångra det man gjort eller det man inte gjort. Tror jag skulle ångra det sistnämnda mest. Har jag gjort så många gånger hittils...

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Vilket ös! Höstens fest lätt! Synd att det är sådan sak som inte ska upprepas för då blir det aldrig lika kul igen. Måhända att det blir en del peakar efter en sådan tillställning men det får man bjuda på. Speciellt när man delar ut en del själv... Öga för öga...;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Härligt med United-vinst igår! Ronaldo kung, synd bara att han hoppade lite väl tydligt i straffområdet. Han skulle fortsatt efter bollen så skulle han antingen hunnit den eller så skulle Niemi varit tvungen att fälla honom på riktigt. En viss omognad lyser tyvärr fortfarande igenom. Inte som Hargreaves eller Van der Saar, lugnen själva..

--------------------------------------------------------------------------------------------------

På fredag har jag nog fått min nya leksak. Alla som vill vara med och leka kan börja fjäska redan nu för att samla poäng;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Nähä, dags att åka tillbaka till skolan för 2½ timmes sammanhängande lektion utan paus med en härlig mix av samhällskunskap och svenska. Jobb efter det fram till 8. Sova efter det? Högoddsare skulle jag tro...

--------------------------------------------------------------------------------------------------

"The more I study religions the more I am convinced that man never worshipped anything but himself"

2 kommentarer:

Tonia! sa...

vadå för ny leksak? vad har jag nu missat?

Togge sa...

Vi får la se=)