måndag 12 maj 2008

Chasing

Kollade på en tillägnelse till Aliyah. En stjärna som hade hela framtiden framför och så dör hon tragiskt i en olycka. 22 år gammal. Lika gammal som jag. Synd att man aldrig kan uppskatta livet så mycket som man borde. I lumpen lärde man sig att uppskatta dom små glädjeämnena i livet så som sin egna säng, titta på tv hemma i soffan och att få en kram av mamma. Men aldrig att uppskatta själva livet. Frågan är hur man ska ta vara på det på bästa sätt?

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Känns just nu som att jaga bilar på E4an. Vad är det för fel med varje sekund?

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Och du min vän, det är nog bäst att du börjar se saker ur helikopterperspektiv istället för OCperspektiv, innan du förlorar mer än bara benen. Med all välmening.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Men som riktiga vänner står vi kvar här med öppna armar.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Detta kommer med all säkerhet att dissas men nu tror jag jag vet vilken låt jag vill spela på mitt bröllop. I akustisk version. Inget som en kille borde tänka på, men varför följa normen? Och det är inte så att jag går i giftas tankar. Bara utifall att...

3 kommentarer:

Tonia! sa...

Hihi! Bra blogg Togge.. kan du dela med dig om vilken låt du tänkt dig?

Togge sa...

Det blir en överraskning om det händelsen nån gång kommer ske:)

Äpplet sa...

Oh nice comeback togge att du skriver igen. Erkänn Cute without the E acoustic version?